lördag 11 augusti 2012

Utflykt m.m 

Idag har jag och Christine varit ute på äventyr. Vi började med att åka till ett köpcenter i närheten för att försöka hitta en vinterjacka till mig. Det visade sig att jackan jag tagit med är lite väl tunn för den Australiensiska vintern. Fyndade en fin liten jacka som också blir mitt första köp i Australien! 

På vägen hem tog vi en omväg in i Ku-rin-gai National Park. Parken är riktigt stor och det tog oss ett bra tag att köra igenom. 

Kvällen spenderades med några av utbytesstudent gänget, vi gick och såg Magic-Mike.
När jag skulle hem fick jag min första erfarenhet av Sydneys bussar. Det hela slutade med att jag missade när jag skulle gå av. Fick därför stå ute i regnet i väntan på att Christine skulle komma och hämta mig. Nu är man i alla fall säkert hemma igen. 
Christine. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar