fredag 10 augusti 2012

Regn..

Fredag igen! Sitter just nu och försöker göra lite skolarbete, men har i stort sätt gett upp..  

Kollar man ut genom fönstret är det en storm som har dragit in över Sydney. Stormen har fört med sig starka vindar som har ställt till problem i den "lilla" staden. Taket på en skola i trakten rasade, träd har fallit över bilar och segelbåtar har blåst in till stranden.

Hade planer på att träffa andra utbytes-studenter idag i Chatswood, men det dåliga vädret gjorde att Christine inte ville släppa iväg mig.
Blir i ställer en mysig kväll hemma med lite catching up av mina favorit serier.

Nu till en helt annan sak! Godingarna på bilden under är min Counselor och hans fru,
Colin och Gai Bradford. Under min första vecka bodda jag i deras hus för att lära känna dem och fixa alla de praktiska ärendena ex mobil, bankkort etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar