onsdag 5 september 2012

Glass i stora lass!
Hej hej! 
Det blir bara varmare och varmare! Har nu fått en fin liten solbränna på min näsa och ja, bara på näsan.. resten av ansiktet är fortfarande fint nordiskt blek.  
Idag blev det härliga 27 grader! Svettades som en gris och ville helst hoppa i en svalkande pool. Är jag varm nu hur kommer jag klara sommaren?? Hjälp! 

I skolan hade jag en trevlig och kort dag med engelska, matte och modern historia. Skillnaden i matten här; man måste kunna alla formler i huvudet. Något jag inte är bra på alls! 

Vägen hem tog jag sällskap med Chloe och Mark. Vi bor nära varandra och brukar gå tillsammans hem. Vi tog en liten extra sväng i dagens ära och köpte en glass som jag bara "had to try!". Helt okay glass! hade choklad, jordgubb, vanilj och tuggummi i ett..  Intressant kombination men fungerade ;) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar