måndag 10 september 2012

Bara 364 dagar kvar.. 

Så är man då 17! Jag är dock tvungen att medge att det inte är så stor skillnad från att vara 16. 17 den ganska meningslösa åldern haha. 
Min födelsedag spenderades i alla fall på stranden! Hade på morgonkvisten min första surf lektion och oj vad det var skoj! Längtar till nästa gång! 
Jag är med i Dee Why surfklubb och för att vara ännu mer aktiv i klubben ska jag ta surf-medallion. De går ut på att man ska simma x antal meter på x antal minuter och sen visa att man kan hantera en bräda. När jag väl har tagit den kommer jag vara med och patrullera på stranden. 
Jag har en lång väg kvar men ack att jag ska ta mig dit! 
Resten av dagen var sammanfattningsvis tårta, choklad och mer tårta haha. 
Hade i det storahela en fantastisk födelsedag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar