måndag 3 september 2012

En liten uppdatering av vad som händer här borta i landen down under. 

Har varit uppdagen de senaste två veckorna och har inte haft tid för varken en lugn stund eller en sovmorgon. Det har börjat märkas då jag går runt trött och med bultande huvud. Ska försöka ta en lugn dag hemma snart..(Det är mycket roligare att vara ute och göra saker.. hehe). 

Jag kom precis hem efter en lång skoldag. jag går från 8.30 till 17.00. Det är som tur var min längsta dag under hela veckan. 
På måndagarna börjar man 20 min tidigare än vanligt. Detta är för att man ska samlas i sina grupper. Väl i gruppen ger handledaren ut  information och sen är det klart. Detta är enda gången man är i sin grupp och jag vet knappt hälften av personerna i min(eller namnet på min grupp..).

Have been really busy the last two week and haven't had time to gather new energy. This has started to show when I'm extremely tired and walking around with a headache. Think I'm gonna have a quiet day home soon..

Had a long day in school and didn't get home until 17.30. I'm now even more tired, haha! Gonna drink a cup of tee and then bed. Laters! <3 






1 kommentar: