söndag 2 september 2012

Beautiful People! 

Idag blev det första doppet i havet! Det var inte särskilt varmt, men med underbara personer kändes det som en varm sommardag.

Det var jag Keana och hennes Syster Bailey som begav oss ner till Collaroy beach för en dag på stranden. Det blåste kallt, men satte man sig i lä blev det snart varmt i solen. 
Det blev baby step ner i polen först, då jag gått så långt att jag hade vatten upp till naveln vände jag och gick upp till solen igen. 
Efter att ha blivit varm igen gick vi till stora stranden och denna gången kändes vattnet inte lika kallt. 

Vattnet här har mycket mer liv än i Sverige. Efter ett tag märkte man hur strömmen hade fört en bor.
I slutänden hade jag en grymt rolig dag och längtar till sommaren! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar