tisdag 19 februari 2013

Day trip to Eastern Suburbs!

I lördags åkte jag och hela mi familia till The Eastern suburbs för att äta lunch och  introducera mig för Tobi och Antons partners. Vi åkte till en Kina resturan som hade ett liten annorlunda system än vad jag är van vid. nämligen Yum Cha. Vilket är när olika servitörer går runt med olika små maträtter och så tarm an vad man vill ha och får det stämplat på en liten lapp som ligger på bordet.
Det var ett roligt och nytt sätt för mig att ät på, men jag blev rätt stressad då servitörerna kom och försökte tvinga på en mat.

Efter våran "lilla" lunch åkte vi till ett kaffe som låg närmare stranden 'The Spot'. Isabella berättade att det fanns några olika platser som alla visste om och 'The Spot' var en av dem. Det var ett gulligt litet kaffe som hade söta små bakverk.






Efter fikat tog vi en liten promenad ner till Coogee Beach, som ligger ca 3 stränder nedanför Bondi.
 Efter min lilla tripp till the Eastern suburbs får jag nog ändå säga att 
The Northern Beaches is much Better! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar