onsdag 19 september 2012

Två Månader!

Idag är det två månader jag har varit här i Australien och Oj vad tiden har gått snabbt! 
Känns som jag bara varit här i två veckor. Fortsätter tiden gå så här snabbt får jag ta och stanna ett till år.. 

Dagen har spenderats med en liten cykeltur som var meningen att den skulle ta mig till stranden och för lite nya bilder, men just som jag svängde på strandvägen lossnade pedalen och jag fick ta och leda cykeln tillbaka hem. 
För att göra dagen lite bättre hade jag en kaffe med min distrikt councler Sue. Det var meningen att jag skulle vara med på en sleepover i fredags hemma hos henne, men med flytten och Blue Mountains blev det för mycket. 
Vi hade en trevlig liten pratstund och hon påminde mig om Sverige presentationen jag behöver göra inför min Rotary klubb. Har inte börjat och den ska vara klar nästa vecka..  
Så ikväll blir det till att börja fixa med presentationen och det sista till formal imorgon. 

Vänster; Koala bokmärke som jag fick i födelsedagspresent. Över; Lucy familjens hund. Under; Mona Vale headland Reserve. Höger; Blue Mountain. 
Today I've been here two months! It feel like only two weeks. If time keeps going this fast I have to stay another year. 
Today I went out for a bikeride, but just as I was crossing the street my paddle fell of. So I had to start pushing my bike back home. 
I hadn't been home long before Sue (my district councler) came and picket me up for a cup of coffie. We had a nice chat at a cute little café close to the beach. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar