måndag 6 augusti 2012

Lite av allt!! 

Efter att min dator har legat nere, är den nu tillbaka!!! 

Jag har samlat på mig lite bilder de här veckorna och nu med fungerande dator ska jag försöka uppdatera ploggen mer regelbundet. Bilderna nedan är från helgen som varit.

Efter första utbytes-student träffen i Lördags(4/8) åkte några av oss in till Sydney . Bilden är tagen med Opera huset bakom mig. 


I söndags hade min vän Kiri bjudit med mig ut för att träffa hennes kompisar. Bild ovan på tågstationen mot Sydney.  
En av Kiris vänner. Alla var väldigt inne i Manga saker därför den  "speciella" klädseln. 
Kira, som har fått tag på massa glasögon och bestämde sig för att sätta på sig alla samtidigt. 
Kiris vän igen. En del av dem bar horn som dessa.. var lite konstigt.



Sydney!!
Kent älskare som mar är, råkade man bara hitta Kents hus i mitten av Sydney ;) 
De har awesome fåglar här!!! (de här var dock inte sa amazing..)
Några personer som bestämt sig för att bada i en fontän. 





En av kiris vänner som kom utklädd till något.. 


Sydney!!
Efter att jag insätt att jag nog är lite för normal för Kiris vänner träffade jag Björn ett tag. Han är utbytes-student och kommer från Norge. 

Kiri gör awesome saker.
Blev bjuden hem på middag hos min värd-mammas föräldrar. Här är henne pappa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar