torsdag 3 januari 2013

Clowner är nog inte riktigt min grej.. men vem bryr sig. 

Idag åkte jag för första gången till Luna Park! Det är den enda Amusementpar i Sydney och ligger precis bakom Harbourbridge. 


 

Det fanns alla slags attraktioner. Bergodalbana, Snurrsaker, Clowner, dansare och massa mer snurrsaker. Jag har aldrig varit jätte bra då det kommer till snurrsaker och med en förkylning i kroppen blev det inte bättre. Så efter två åk kände jag hur det snurrade i huvudet och jag drog mig mer till alla de olika spelen som fanns att välja mellan. 

Jag kan stolt säga att brevis mig just nu ligger en stor fyrkantig kuddtärning som jag med mina awesome basketboll skills lyckades vinna. Annars så samlade jag på mig x-antal gossedjur då vi plöjde genom de olika spelen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar