lördag 17 november 2012

Sorry!

Dålig uppdatering jag vet, i mitt försvar har jag knappt varit hemma på hela veckan och ville hellre spendera den tiden jag hade sovande.. haha 
Så vad har jag haft för mig!?!

Måndag: Skola hela dagen från 8 till halv 6 
Tisdag: Utflykt med biologin till blodbanken och donera blod. Jag kunde dock inte donera då jag har en förkylning i kroppen :( Fick massa fri mat istället hehe 
Direkt efter gick jag ner till surf klubben och jobbade på board paddeling och surfing, tills min Bronze course började senare på kvällen. 
Onsdag: Utflykt med Engelskan denna gången. Föreläsningar hela dagen. Det var intressant men i slutet ville man bara där ifrån.. 
Kvällen hade jag del 1 av min Bronze Medallion test. Hjälp! Var så nervös innan och medan jag gjorde det! Vi testades på CPR, Radio, first ait och signaler. Klarade allt, YAY! Nu har jag bara imorgon (söndag) kvar.. Hoppas att jag klarar det, så nervös! 

Resten av veckan var det bara skola som vanligt och försöka vila bort denna irriterande förkylningen! 
Arkiv bild över Narrabeen lake.

Idag har det bara varit surfande. Sista förberedelsen för imorgon.. Gick inte jätte bra.. dropwaves nära strandkanten slog omkull mig, jag vet inte hur många gånger.Allt slutade bra tillslut och jag stannade kvar för lite extra tid i vattnet. Stod upp för andra gången, Wiho!  :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar