onsdag 24 oktober 2012

Och så kom solen!

Efter det regniga vädret kom solsken! Men istället för att vara ute och njuta av vädret har jag spenderat dagen hemma i min säng sovande. 
Har varit allt för trött under dessa dagar och idag bestämde jag mig för att bara gå hem och lägg mig i sängen. En härlig sovstund på två timmar blev det. 

Man fick höra en hel del innan man åkte om hur det inte skulle bli lätt,då allt blivit rutin skulle hemlängtan börja. 
Jag kan ärligt säga att under de senaste två dagarna skulle jag mest av allt vilja få en kram av mamma, men det är lättare sagt en gjort.

Uppdateringen kommer vara ganska dålig de närmaste dagarna, då jag och Diana åker ner till Canberra under fyra dagar. YAY! Tagga!!!
Tills nästa gång Puss och Kram! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar