fredag 28 september 2012

Cykeltur i värmen. 

Dagen bjöd på cykeltur med Chloe och en liten picnic vid sidan av Narrabeen lake. 
Temperaturen steg snabbt på morgonen till 30 grader och det gjorde våran lilla cykeltur så mycket jobbigare. 

Efter ett tag blev det för varm, så vi tog vägen hem till Chloe och hennes pool. Gud vad det var skönt att ta ett dopp! Trodde jag skulle smälta bort ett tag. 



Nu sitter jag med värkande ben och ett solbränt ansikte i värmen. Skulle kunna somna när som helst, men först måste jag jobba lite på min Sverige presentation som borde varit klar långt innan jag åkte. xoxo

Today I've been on a bike ride with Chloe the whole day. We went around Narrabeen lake and stopped for a small picnic with fruit, chocolate and chips. After a while we couldn't stand the heat any more, so we turned back to Chloe's place for a swim in her pool. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar